Onze belofte
Als onderdeel van een van 's werelds grootste financiële instellingen streven we ernaar om hoge normen te handhaven binnen het bedrijf en voor het bedrijf.
De missie van Santander Consumer Bank is om mensen en bedrijven te helpen groeien op alle gebieden.
Onze verbintenissen
Als lid van de Groep Santander is het succes van Santander Consumer Bank gebaseerd op een duidelijke missie, visie en waarden die onze acties sturen. Op deze manier bouwen we aan een meer verantwoordelijke bank.
Door verantwoordelijk te handelen bouwen we langdurige relaties en loyaliteit op met onze werknemers en klanten.
Eenvoudig en veilig
- Transparante producten: de klant staat bij ons centraal. We streven ernaar open te zijn en zo eenvoudig mogelijke taal te gebruiken, zodat iedereen ons kan begrijpen.
- Veilige omgeving en gegevensbescherming: we bieden een veilige omgeving om cyberaanvallen en phishing te voorkomen. We zorgen ervoor dat de privacy van onze klanten niet in gevaar komt door middel van passende procedures.
Respect voor onze medewerkers
- Kwaliteit en ontwikkeling: we beoordelen onze medewerkers uitsluitend op hun kwaliteit en ondersteunen hun persoonlijke en professionele ontwikkeling.
- Werkomgeving & klokkenluidersregeling: de dagelijkse werkprocessen zijn zo eenvoudig en veilig mogelijk georganiseerd. Medewerkers kunnen thuiswerken en misstanden veilig en zonder consequenties melden bij onze aangewezen interne klokkenluider.
Sociale verantwoordelijkheid
- Mobiliteit: we moedigen onze werknemers aan om met de fiets of het openbaar vervoer naar het werk te komen.
- Sociale en milieu-impact: wanneer we nieuwe beslissingen nemen en nieuwe processen en procedures introduceren, houden we rekening met de sociale en milieu-impact van onze acties.
- Duurzaamheid: onze Groep investeert in duurzame en nuttige energieprojecten.